Followers

Sunday, February 19, 2012

:: si cute comel ::

assalamualaikum peeps !

tadi kan..beser la pepagi nie mesti aku bukak facebook..
pastu kan.. aku ada lah trnampak gamar COMEL sangat...rasa nak geget2 ja..*eh eh jangan nak lebih2 lak minah oii..


ni dia si kecik comel..




cute plus comel kan..
anak kucing yang kat belakang tu lagi comel..
mimik muka dye.. tak bole blah..

tapi kan..



yang ni lagi comel laaaa...
bulat gilo mata dye..



tapi tapi tapi kan ...
ada yang lagi COMEL .. kalau tak caya jom tgok..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tadaaaaaa






ni lelagi comel kan kan kan ...*angkat bakul naik lif .. 
caya tak ?? kalau caya bagi satu smile on your face :)




notahatiMJ  : awok ! saya nak kucing ni sekor bole tak.. nanti beli kan eak..


2 comments:

ohekincun said...

xpayah nak comel sangat la kan..:)

mekocah Je said...

hahhahaha, ekin jangan nak jeles sangat nah ..
aku tahu la ko lagi comel dari aku