Followers

Wednesday, April 23, 2014

cuba jadi diri sendiri !


rata2 sahabat kawan teman girlfriend sekutu dan seangkatannya gemar sangat2 bermuka2 depan sahabatnya yang lain. bukan sekali bukan dua kali malah tak cukup jari nak hitung. how ?

im sorry. ini bukn tujuan untuk tunding jari pada sesiapa. just dah lame perasan, hati nie dah menggelegak tengok reaksi yng kononya baik didepan tapi dibelakang Allah saja yang tahu. saya manusia yang tak sempurna, banyak khilafnya, but im try to be a good person. im sorry kalu banyak sangat silap saya pada kalian. tapi saya mohon jangan hipokrit dengan saya. itu lebih menyakitkan dari berterus terang *crying






cuba jadi diri sendiri. kalau tak suka saya. jngan bermuka2 jangan hipokrit. jadi diri sendiri. cakap saja apa yang terpendam. kau tahu, kalau kau berterusan macam tu, kau hanya menambah dosa.  kenapa ? cuba fikir sejenak.

kau tak suka saya, kau umpat kisah saya pada yang lain. bukankah itu mencipta dosa ?
kau menyampah dengan saya, tapi kau still berkawan cume kau sering bermuka2 depan kau manis belakang **** . mungkin kau tak umpat pada yang lain, tapi kau mengutuk dalam hati, tak ke ia mengundang kepada dosa?

fikirlah baik2. saya pun bukan orang yang baik. bukan sahabat yang baik. saya tak kesah siapa nak pergi jauh dari saya. tapi saya mohon once you go please dont ever2 come back..

#wassalam. selamat membaca !


No comments: