Followers

Wednesday, February 2, 2011

kawan satu tilam tiga bantal tiga selimut ~

hari nie aku nak coret sikit pasal kawan2 aku kat kedah nie, dah macam befrenz forever love pulak..
 kawan memang senang nak cari, tapi teman yang sebenar sukar dicari ibarat mencari permata dalam kaca *cewah ! ayat copy n paste tu.. sebab tu lah aku ramai kawan, tapi tak ramai teman *bagi yg faham je lah.. 
pokok paku pakisnya aku ada rmai sesangat kawan, nak2 lagi dalam fb, tapi teman aku hanya ada DUA, dulu TIGA tapi sorang pergi tinggallah dua ..yang dua nie lah satu tilam tiga bantal tiga selimut ..kawan TERBAIK aku walaupun selalu gadoh macam anjing dan kucing  ! gadoh2 tuh lar mengeratkan lagi hubungan .. hubungan ?? jgn pikir lain okeyh ! ..mai mai ...aku nak kenalkan satu persatu ..nak buat calon menantu boleh, calon bini kedua ketiga keempat lelagi lah boleh ..


CALON YANG PERTAMA ..



seorang yg suke menjerit tak tentu pasal, suke bergayut 24jam tnpa henti *nak je aku tgk telinga dye tuh trbakar ..haha .. banyak cakap ! banyak songeh ! banyak BF ?? .. *tak tau lah aku banyak ke tak 
gilekan game, smpai game aku pun dia nak main .. gilekan cerita korea, tnye je artis korea, msti dye tak tahu nk jawab ape.. suke merempit dengan NYAMUK kehulu kehilir ..suke PINK *jgn percaya kalu dia ckp dia tak suke PINK, sbb dia bnyk koleksi wrna pink ..haha  suke shopping tapi tak suke membeli ..cukup lah kot, kalau nak bnyk2 tnye dia sendri okeyh ..

Nur izzah hanani mohd yusof 


kuala lumpur

aku kenal dia mula Sem 1 lagi, tapi tak rapat sbb tak satu class lgpun dia duduk bilik bwah ..
naik sem 2 baru lah rapat, sbb kami satu class, bila dah satu class mcm org sewel aje ..
naik sem 3 kami berpisah lg, tapi satu rumah ..selalu gak lah merempit dgn NYAMUK dia tuh
naik sem 4 aku dah tak jumpe dia, sebab ape ? sebab dia dah Quit ..
kisah aku dgn dia smpai stu je lah, tp kami tetap kawan .. fb lah talian hayat antara kami ..
LOVE U MISS U !



CALON YANG KEDUA ..

suke pukul orang tak tentu pasal *yg pasti suke pukul lengan aku, aku pun tak tahu knpe. kuat makan ! kuat tidur ! rajin jugak lah kot *kot je okeyh .. BF sorang je, tp scandal ramai kot .. haha .kalau masa mandi mmg aku tak brape nk suke, sbb ape ? sbb dya kalu dah mandi berJAM3 ! * pecah perut kluar asap aku tgu dia settle mandi .. banyak songeh ! suke manja2 *nak2 lg dgn aku .. satu bnda yg aku ingt smpai mati, kalau tgk movie seram msti last2 skali dia akan tnye criter tuh pasai ape .. cube lah korang bayangkan, korang tgh tgk wayang dgn dye then dgn tbe2 org lain duk menjerit, dye plak duk tnye korang citer tuh kenapa ..sabo je lah .. 

Nurul atiqah burati

negeri sembilan

yang nie pon aku kenal sejak sem 1,  
tapi macam beser tak rapat, dia dengan nani rapat, sebab tidur pun sekatil, kelas pun sama ..
naik sem dua, kami bertiga satu class, dya selalu naik tingkat atas kejutkan aku ..
kalau class pg, mesti menjerit2 pggil aku ..haha
naik sem 3, tak sama class .. dye lebih bijak dari aku kot ..takpe2 .. tetap satu rumah satu bilik
naik sem 4, kami pun tak satu class sbb ad mslh.. bukn gaduh, 
sebabkan NYAMUK dah xde, so aku merempit dengan dia lah plak ..kesana kesini .ikut aje lah 
MISS U LAR !

p/s : jgn marah jgn bengang dgn ape yg aku tulis taw, aku tau kau n kau pun syg aku ... hahaha
mengharapkan persahabatan ini kekal .. izzah , gaji pertama blanje aku okeyh .. tQah , nk kawen jmput aku taw








No comments: