Followers

Monday, June 6, 2011

HAPPY BIRTHDAY

assalamualaikum ............<3

tepat pukul 12:00 pagi, 6 Jun 2011...
video ini saya tujukan kepada seorang kawan baek saya .... NURUL ATIQAH BINTI BURATI


dah dengar ke ... hehe
apa-apa pun aku nak ucapkan ....

SELAMAT HARI LAHIR.. SELAMAT ULANG TAHUN .. HAPPY BIRTHDAY ... SANAH HELWAH .. SHENGRI KUAILE .. <3 <3 <3

sempena hari kelahiran kau nie .. aku tak ada hadiah yang paling berharga nak beri kat kau .. aku nie tak ada lah duet sangat nak beli kek besar-besar, hadiah mahal-mahal .. setakat ucapan boleh lah aku beri .. tapi InsyaAllah doa aku sentiasa mengiringi dirimu ... 

Doa untuk kejayaan kau didunia dan di akhirat nanti .. aku berdoa kau diberi umur yang panjang, supaya aku leh tengok kau kawen nanti oke .. diberi rahmat dan rezeki sama ada dari langit mahu pun dari bumi ..  semoga kau bahagia denga apa yang kau ada .. InsyaAllah aku akan sentiasa menemani kamu oke .. (^_^)

p/s : kalau nak kek jugak .. tunggu lepas raya nanti oke .. jangan lupa tuntut .. akan ada untuk mu ..sayangs kau ...



Terima kasih sudi membaca .....(^_^)



2 comments:

dyla said...

Untunglah~

mekocah Je said...

hahahahha ... apa untungnya ..