Followers

Tuesday, April 22, 2014

Dear gurl2


assalamualaikum.. 
ramai yang runsing kenapa jodoh belum sampai, ramai yang iri hati kenapa aku tak ada boyfie, aku pun nak bercinta macam orang lain jugak. kalau duduk kat stesen bus, mesti ada couple duduk dekat2 gurau2. aku cemburu. aku nak jugak ada boyfie yang sanggup susah payah datang bawak makanan time2 tengah malam, kita nak jugak ada boyfie yang selalu amik berat pasal kita, setiap pagi call kita, selalu ungkap kata cinta pada kita setiap pagi petang siang malam, kita nak !! kita nak boyfie kita bawak g jenjalan bawak shopping bawak tengok wayang. kita nak boyfie pujuk bila kita merajuk, kita nak boyfie kita bawak bunga dengan cokolate, kita nak celebrate bfday dgn boyfie.. semua yang sweet2 kita nak.. 

"sayang sihat, sayang nak makan apa, nanti abang belikan untuk sayang ye."
"abang rindu sangat kat sayang, i love hunny bunny" 

wahai wanita diluar sana. 
kenapa nak cemburu bila tengok couple berpelukan berpegangan tangan bergurauan mesra tanpa sebarang ikatan. sepatutnya ada bersyukur tiada boyfie, sebab yang pasti bila anda ada boyfie sudah terang xperlu suluh anda akan buat seperti di atas kan. am i rite ?
yes off course. sebab sifat kita ingin dibelai. 

sedarkah wahai wanita single.
Allah lebih sayangkan mu, sebab itu Allah xberikan mu boyfie hari ini. tak usah gusar xada boyfie. kerana yang pasti kit punyai Allah yang sentiasa ada saat susah senang.




"Jika tiada teman lelaki, bersyukurlah wahai wanita. Kerana Allah amat menyayangimu dan mahu menjaga kehormatanmu. Percayalah, pasti Allah akan berikan yang terbaik buat dirimu"


#wassalam. selamat membaca !




3 comments:

Unknown said...

Good!! I like..

mekocah Je said...

tq mazni for ur support

mekocah Je said...
This comment has been removed by the author.